Firma w trakcie swojej ponad 20 letniej działalności zdobyła miano wiarygodnego i rzetelnego dostawcy usług security. Dzięki zastosowaniu technologi AI skupia swoje działania na dostarczaniu klientom rozwiązań stanowiących alternatywę
i wsparcie dla tradycyjnej ochrony mienia opartej o czynnik ludzki. W portfolio firmy znajdują się rozwiązania adresowane dla małych, średnich i dużych firm od prostych systemów bezpieczeństwa po zaawansowane kompleksowe systemy oprarte na silnikach AI w pełni autonomicznie zarządzające dostępem, procesami i bezpieczeństwem obiektów.
Bezpieczeństwo jest dla nas PRIORYTETEM NR 1
System iSecurity przetwarza i analizuje dane pozyskane z systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w obiekcie. Dzięki algorytmom sztucznej inteligencji nie tylko znacząco zwiększa się efektywność i skuteczność agentów ochrony, ale również podnosi jej funkcjonalność, jakość i bezpieczeństwo.
Do najważniejszych zalet tego typu rozwiązania należy zaliczyć m.in.:
- Skuteczność 24h/7,
inteligentna ochrona nigdy się nie męczy, ani nie potrzebuje przerw. - Optymalizację kosztów
poprzez ograniczenie liczby osób zaangażowanych do realizacji usługi, - Integracja obecnych systemów bezpieczeństwa
Integracja z SAP, DSO, systemami kontroli dostępu, LPR, silnikami sztucznej inteligencji,
systemami przyzywowymi, głośnikami, domofonami. - Jest Akcja - jest reakcja
na rzeczywiste zagrożenia i potrzeby Klienta. - Elektroniczny obieg dokumentów
dla uwolnienia czasu służb ochrony i podniesienia komfortu pracy. - Pełna transparentność na każdym etapie świadczenia usług
dzięki dedykowanym aplikacjom i systemowi raportowania,
Posiadamy własne zasoby audytorów, instalatorów, załogi interwencyjne i wysoko
wykwalifikowanych agentów ochrony.
Nasze Centrum Bezpieczeństwa iSecurity to specjalistyczna komórka zajmująca się
zarządzaniem bezpieczeństwem obiektów i infrastruktury, oferująca nadzór 24/7/365
przez zespoły operatorskie i interwencyjne wspierane przez AI. Działania i procedury są
nadzorowane przez zaawansowany system wsparcia decyzji.
Centrum koordynuje i nadzoruje działania służb i współpracę z Klientem.