Wznieś bezpieczeństwo na wyższy poziom

iSecurity to firma z ponad 30-letnim doświadczeniem, która z powodzeniem dostarcza i tworzy innowacyjne, kompleksowe, dedykowane rozwiązania w obszarze bezpieczeństwa.

Wideoochrona iSecurity
Wideopatrol
Sztuczna inteligencja

Wideopatrol od iSecurity to znakomite wsparcie i alternatywa dla fizycznej ochrony mienia.

System iSecurity przetwarza i analizuje dane pozyskane z systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w obiekcie. Dzięki algorytmom AI (sztucznej inteligencji) nie tylko znacząco zwiększa skuteczność ochrony, ale również podnosi jej funkcjonalność, jakość i bezpieczeństwo. Do najważniejszych zalet tego typu rozwiązania należy zaliczyć m.in.:

  • możliwość wyeliminowania błędów operatorów i fałszywych alarmów
  • skuteczność 24h/7, inteligentna ochrona nigdy się nie męczy, ani nie potrzebuje przerw
  • optymalizację kosztów poprzez ograniczenie liczby fizycznych ochroniarzy
  • inteligentne reagowanie na rzeczywiste zagrożenia
  • automatyzacja procesów.

Sprawdź ofertę

1

Wideopatrol AUTO

Wideopatrol AUTO - Usługa polegająca na cyklicznym dokonywaniu kontroli stanu bezpieczeństwa obiektu.Dzięki zastosowaniu silnika sztucznej inteligencji określane są indywidualne algorytmy AI dla każdej z objętej usługą kamery. W przypadku wykrycia rozbieżności w bezpieczeństwie z rekomendowanym stanem podejmowane są działania adekwatne do przyjętych procedur.  Z każdej przeprowadzonej czynności weryfikacyjnej zapisywana jest klatka weryfikacyjna wraz z rejestrem wykrytych incydentów.

Chcesz poznać szczegóły? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Skontaktuj się
2

Wideopatrol PLUS

Wideopatrol PLUS - usługa polegajaca na cyklicznym przeprowadzaniu patroli wideo przez operatora CMA w którym operator łącząc się z wybraną kamerą cctv porównuje obraz widziany z rekomendowanym. W trakcie realizacji usługi dla każdej z kamer realizuje indywidualne procedury kontrolne jak np. (stan oświetlenia, stan ogrodzenia, ilość pokrywy śnieżnej, podrzucanie śmieci, drogi pożarowe, weryfikacja pozostawionego materiału i inne mające wpływ na wydajność i bezpieczeństwo obiektu.

Chcesz poznać szczegóły? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Skontaktuj się
3

Wideopatrol AI

Wideopatrol AI - najwyższy poziom bezpieczeństwa. W usłudze wykorzytujemy algorytmy sztucznej inteligencji, stosujemy niezawodne silniki AI. Wraz z sygnałem alarmowym system prezentuje zindetyfikowaną nieprawidłowość.  Zadaniem Operatora jest szybka i nie budząca wątpliwości weryfikacja alarmu a w przypadku stwierdzenia zagrożenia skierowanie POF lub Grupy Interwencyjnej w monitorowany obszar na terenie Obiektu.

Chcesz poznać szczegóły? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Skontaktuj się
4

Zdalna recepcja

Zdalna recepcja to system do obsługi potencjalnych petentów poza godzinami pracy. Wystarczy wybrać odpowiednie procedury, a operator w Centrum Monitorowania odbierze połączenie z zainstalowanego wideo domofonu i się do nich zastosuje.

Wszystkie rozmowy są rejestrowane, a każde podjęte działanie jest raportowane w rejestrze systemowym. Dzięki temu masz pewność, że nawet poza godzinami pracy bezpieczeństwo Twojej placówki jest zapewnione. Weryfikacja osób dzwoniących i podejmowanie działań wg przyjętych uzgodnień jeszcze nigdy nie było tak proste.

W ten sposób można m.in. obsługiwać dostawy, obsługiwać sprzedaż, tworzyć komunikację dwukierunkową lub sterować automatyką obiektową np. bramami, szlabanami itp.

Skontaktuj się
5

Guard PRO

Guard PRO to rozwiązanie aktywnie wspierające pracę agentów ochrony i służb utrzymania obiektu. Posiada innowacyjne i niezwykle przydatne funkcjonalności, które pozwolą podnieść komfort pracy oraz zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo. W abonamencie oferowanym przez firmę iSecurity każdy pracownik dostaje na wyposażenie terminal z aktywną usługą Guard Pro.

Wśród najważniejszych funkcjonalności warto wymienić m.in.

  • identyfikacja pracowników oraz punktów NFC
  • zarządzanie aktywnością pracowników,
  • nadzór nad przeprowadzanymi patrolami,
  • dokumentacja zdarzenia poprzez zdjęcie i notatki,
  • wsparcie przestrzegania procedur bezpieczeństwa,
  • aktywne listy zadań do wykonania wraz z instrukcjami postępowania,
  • monitorowanie położenia pracownika oraz jego bezpieczeństwa,
  • dokumentacja zdarzenia poprzez zdjęcie i notatki,
  • wezwanie pomocy,
  • bezpośredni kontakt z Centrum Monitorowania,
  • wsparcie załóg interwencyjnych i serwisu technicznego.
Skontaktuj się